Tuesday, December 31, 2013

OCTOBER 2013

Assalamualaikum...

Bersambung cerita perjalanan/ringkasan cerita bulan 10. Berdebar-debar bila masuk bulan baru... banyak ilmu perlu di gali untuk menjawab soal jawab pelanggan. bulan kedua mengharapkan jualan lebih tinggi.

Alhamdulillah, berkat usaha,doa dan sokongan dari suami Jualan bertambah tak di sangka-sangka. Tak lupa juga semua ni berkat Redho suami yang mengizinkan saya menceburi bidang ini. Maka pada ALLAH tempat saya merayu setiap Hari..

Bulan October juga tak di sangka-sangka dapat beranak sorang. Alhamdulillah..dapat anak shaklee yang rajin. terima kasih ya Allah....



Bonus Shaklee saya pada bulan October miningkat 3x ganda, walaupn pada dasarnya tidaklah banyak mana pun, namun nilai itu tidak penting bagi saya pada permulaan perniagaan. Kadar peningkatan itu harus di titik beratkan. dengan ini terus menyuntik semangat saya untuk terus berusaha dan yakin dengan Rezeki Allah.

sudah cukup la setakat ini ringksan permulaan perjalanan bersama shaklee pada bulan october 2013..

.


No comments :

Feel Free to share