Friday, July 18, 2014

HARGA AHLI dan HARGA RUNCIT SHAKLEE

Sejak 1 April 2014, Shaklee telah menguatkan kuasakan hanya Ahli shaklee yang layak mendapat harga ahli, dan SID tidak boleh jual harga ahli kepada pelanggan. Ramai yang mengambil langkah bijak untuk mendaftar keahlian shaklee. 

RM65 (starter kit) RM10/RM20 (postage) untuk anda mendapat harga ahli seumur hidup, tidak perlu risau di tipu harga melebihi harga runcit.



Tidak ada yang rugi bagi mereka yang mendaftar sebagai ahli Shaklee melainkan kebaikan dan faedah sahaja yang bakal anda terima. Antaranya:

  • Berpeluang membeli produk dengan diskaun 15-20%
  • Mendapat access www.shaklee2u.my untuk pembelian secara online.
  • Berpeluang menerima cash bonus sekiranya pembelian mencapai points tertentu, sekiranya serius untuk berbisnes tak mustahil berpeluang menjana sehingga 4,5 dan 6 angka setiap bulan
  • Sekiranya ingin bisnes secara serius, anda akan mendapat bimbingan cara cara untuk mengendalikan bisnes Shaklee secara online atau offline dengan PERCUMA di bawah group saya
  • Berpeluang untuk menerima car bonus di mana Shaklee akan membayar ansuran kereta setiap bulan dan anda boleh pilih kereta idaman anda sendiri. bonus ini dalam bentu wang tunai anda boleh suka hati untuk menggukan duit tersebut tidak semestinya beli kereta.
  • Berpeluang menyertai trip percutian dalam negara atau luar negara bersama Shaklee, untuk tahun 2014/2015 trip luar negara adalah ke Italy 
Jika anda masih ragu-ragu boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut. Kerana saya percaya tidak semua orang di dedahkan tentang keahlian shaklee. yang begitu mudah dan senang untuk menjana pendapatan sama ada secara part time atau full time.

Bagaimana Nak Berniaga Shaklee??? tak pandai...

soalan biasa orang yang "beralasan" belum cuba belum tau! itu yang saya berani cakap. Sebab saya bukan lah dari basic background bussiness study atau memang pernah berniaga. Tak pandai boleh belajar, dengan syarat ada kemahuan dan usaha. Jangan tunggu Ilmu datang bergolek-golek. Biasa permulaan apa sekali pun kita bermula dengan Zero, dari kita Bayi lagi. Step by Step kita Mula kan langkah pertama sebelum kita pandai berlari. BETUL? Jadi bagi yang nak UBAH/KELUAR dari zone selesa anda Shaklee ada pilihan BIJAK! kenapa? ok kita sambung seterusnya bagi menjawab persoalan tersebut.

Berniaga dengan pihak Shaklee Mudah?

mudah! sangat mudah. Shaklee dah sediakan segala-segalanya. kita dah skip banyak proses. 

  1. MODAL - Tidak perlu, hanya kos permualaan RM65 untuk pendaftaran (seumur hidup) untuk dapat product guide, business manual..dan kit2 yg ada info2 tentang marketing dan produk... Sistem shaklee sangat bersistematik. Dimana semuanya di hujung jari Anda. Pelanggan order barang, kita ambil bayaran dan buat pesanan online shaklee melalui access yang diberikan. shaklee process dan pos kan...wahhhh sangat mudah tak perlu nak make up pakai cantik-cantik start enjin kereta pun. Lagi mudah sekarang Shaklee ada Esell, dimana pelanggan buat pembelian sendiri melalui acc shaklee kita. Amboii mudahnya. Kita Hanya menerangkan / kongsi kebaikkan shaklee dengan orang ramai.
  2. SIMPAN STOK - Tidak perlu, Shaklee yang uruskan stok kita, optional bagi kita untuk buat stok mungkin untuk memudahkan kita berniaga secara Offline. Jika online lebih mudah shaklee yang uruskan.Seperti yang saya terang kan tadi customer bank in... kita klik wwww.shaklee2u.com.my pilih produk dan buat bayaran then shaklee akan uruskan penghantaran terus ke customer..sama sepeti bussiness dropship yang lain.
  3. KOS PENGHANTARAN - yang ni paling saya puji, Sebab bayangkan barang byk mana pun hanya RM10 je, kalau guna kurrier biasa "pos laju" atas 1kg dah kena cas harga lain, kalau customer order ESP 2 canister mau RM20 dah postage, JAdinya amatlah bersyukur kerana dengan SHaklee hanya RM10 tidak mengira jumlah berat barang. NAmun Begitu ada lagi special dengan pembelian RM800 keatas shaklee bagi free postage.
kesimpulannya dengan shaklee sangat mudah dan selamat. Modal kecil untung berganda. Apa tunggu lagi, peluang baik ni jangan di sia-siakan
kisah permulaan saya selama 5 bulan pertama
--> JANUARY 2104 

Bagaimana untuk mendapatkan  HARGA ISTIMEWA less 20%

untuk info lanjut JOM hubungi saya:


Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas dan Kepala Batas.

pos keseluruh Malaysia
- See more at: http://suplemensihat2u.blogspot.com/#sthash.L99yGkRp.dpuf

No comments :

Feel Free to share