Saturday, January 4, 2014

DECEMBER 2013

CLOSING 2013 YANG MENDEBARKAN.........

awat mendebarkan? sebab sekali ni terpilih oleh upline untuk naik ranking, waaaaa saya sahut cabaran utk naik ranking supervisor bulan DEC...

bertukus lumus siapkan assignment yang di beri bonda Adilah, master azrin, mak shaklee saya setiap hari bagi kata-kata semangat...

Terharu dengan sokongan dan dorongan mereka...selok belok marketing, yang sebelum ni tak pernah terlintas di fikiran, syukur sangat Join shaklee tak ada sorang pon yang kan biarkan anda jatuh...bahkan semua nak naik sama-sama..saling membantu dalam satu pasukan.

Walaupun ada di antara mereka sudah mencapai 5 angka sebulan, tidak lokek berkonsi pengalaman. itulah kelebihan bisnes shaklee...


point uv meningkat lagi bulan ni...Alhamdulillah, syukur sangat-sangat, walaupun hati ni masih tak berpuas hati kerana target 3000uv untuk naik ranking supervisor tak berjaya.

TIDAK BERJAYA NAIK RANKING SUPERVISOR BULAN DEC 2013.... Tapi bukan beerti kerjaya saya tamat sampai disini saja...berbekalkan semangat yang telah tertanam dalam hati saya ni terus di bawa untuk azam baru 2014.......

Alhamdulillah sekali lagi..... Doa saya di makbulkan ALLAH.... 6 orang anak shaklee telah d daftarkan under saya..siapa sangka...Doa bulan lepas di Makbulkan bulan ini...dan Doa supervisor tak mustahil akan di kecapi BULAN hadapan.. Aamiin ya Rabal a'lamin......

Jadi setakat ini dahulu perkongsian perjalan 4bulan bersama keluarga SHAKLEE...... more effort untuk misi tahun hadapan.... semoga di beri semangat untuk mendidik dan mngajar anak2 shaklee...semoga sama2 kita mngecapi kejayaan From ZERO to HERO......

MISI TAHUN BARU 2014: SUPERVISOR...SUPERVISOR...SUPERVISOR...

No comments :

Feel Free to share