Thursday, December 26, 2013

Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang

Vitamin Shaklee kini dekat dengan anda, nama saya Fuziah Idris dan saya adalah pengedar sah shaklee sekitar Pulau Pinang. Saya menyediakan perkhidmatan penghantaran dan cash on delivery (COD) di sekitar Balik Pulau, Bayan Lepas, Bayan baru, Seberang Jaya dan Kepala Batas.

Pelanggan saya ramai yang terkejut, boleh ke buat penghantaran sekitar Balik Pulau dan Kepala Batas? Ini kerana dua tempat ini berada dalam jarak yang jauh kerana berada di daerah yang berbeza. Saya menetap di rumah mertua di Balik Pulau dan rumah ibubapa saya di Kepala Batas. Setiap minggu saya akan berada di kedua-kedua kawasan ini dan perjalanan akan melalui Bayan lepas dan Bayan Baru (semua ini dapat memberi perkhidmatan penghantaran kepada customer saya), sebab itu KINI SHAKLEE DEKAT DENGAN ANDA!!! Tidak perlu risau ingin beli secara online dan menanggung kos kurier.

fuziah Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang

Testimonial Daripada Pengedar Shaklee

Produk shaklee sangat laris dan terbukti keberkesanannya. Saya sebagai pengedar sah Shaklee akan memberi perkhidmatan terbaik untuk customer saya, dari segi mengambil order, penghantaran sehinggalah nasihat cara pengambilan vitamin secara effective untuk kesan yang optimum.


Semua customer memberi feedback testimonial yang positif, Alhamdulillah semua berkat usaha dan doa masing-masing. Saya berasa sangat gembira dengan berita gembira hampir saban hari. Ini akan memberi semangat untuk saya terus memberi khidmat terbaik kepada semua customer yang memerlukan vitamin Shaklee yang di sahkan Halal dan 100% semulajadi.
Selain itu, dengan Shaklee secara tidak langsung dapat membantu  customer dan kawan-kawan yang berminat untuk berniaga, dapat menjana pendapatan walaupun hanya seorang suri rumah. Alhamdulillah setiap bulan saya mendapat bonus dari Shaklee selain untung terus dari jualan. “Anak” Shaklee saya pun bermula dengan baik mendapat Bonus bulan pertama menyertai Shaklee.

Vitamin Shaklee bukan setakat memberi manfaat kesihatan kepada semua, tetapi memberi peluang untuk kita menjana pendapatan. Bukan setakat  2-3 angka malah lebih dari itu,sehingga ada yang mencecah 5 angka sebulan. mereka yang telah Berjaya telah memberi suntikkan semangat untuk saya terus usaha, saya terus melangkah tanpa menoleh ke belakang.
Dengan niat sambil berniaga sambil membantu sesiapa yang memerlukan.
Jom sertai keluarga Shaklee. Jangan lepaskan peluang ini.

Jika berminat dengan produk kesihatan Shaklee dapatkan segera dengan menghubungi saya sekarang!
fuziah+idris Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang
SID:1028182
Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty


Read more http://www.celikvitamin.com/blog/pengedar-shaklee-di-pulau-pinang/

No comments :

Feel Free to share