Monday, December 30, 2013

SEPTEMBER 2013

Assalamualaikum,

Di sini saya mahu berkongsi pengalaman saya dalam perjalanan bersama Shaklee, bermula 17 Sept 2013saya telah SAH menjadi Shaklee Independent Distributor (SID: 1028182). Alhamdulillah, walaupon saya bermula agak lewat dalam bulan tapi masih ada rezeki Allah kurniakan.

"better late then never"


Permulaan yang agak memberansangkan saya, walaupun hanya berapa RM$ yang di perolehi bukan ukuran, Tetapi sambutan dari keluarga dan rakan-rakan menyuntik semangat saya untuk melangkah dan menimba ilmu dalam Shaklee.

point yang di perolehi 210uv dalam masa dua minggu berusaha dan mohon pertolongan ALLAH... Brapa RM$ yang saya perolehi??? PM saya untuk cara mengira BONUS shaklee.

ringkasan cerita September 2013, perjalanan saya masih jauh....semoga semangat ini terus membara. teruskan perjalanan di bulan october 2013. to be continue...................


No comments :

Feel Free to share