Thursday, December 12, 2013

Set Kesuburan ESP dan GLA complex Shaklee

Gabungan Energizing Soy Protein (ESP) dan GLA complex adalah untuk kesuburan wanita yang sedang berusaha untuk hamil, inshaaALLAH dengan berkat DOA dan USAHA dengan set ini membuatkan diri lebih bertenaga dan berkeyakinan pada diri sendiri... sekaligus mengurangkan stress yang mengganggu HORMON.




Set yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER.


<3 GLA COMPLEX

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan yang antara kebaikannya ialah memberi ruang untuk sperma terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna seperti putih telur. Dalam sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang seperti itu, iaitu yang menunjukkan seorang wanita sedang berada dalam waktu subur.

Namun, tidak semua orang mendapatkannya. Fungsi ungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.

Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tidak bersama pada hari subur pun masih ada peluang untuk hamil sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5. Dengan izin ALLAH kita berikhtiar...inshaaALLAH setiap apa yg kita usaha itu tandanya DOA kita sedang di makbulkan...

<3 Energizing Soy Protein (ESP)

ESP mempunyai banyak khasiat untuk keperluan tubuh badan kita, sebab itu ESP menjadi BEST SELLER. Dan semua orang harus cuba untuk menikmati kehebatan ESP. dalam satu produk ada bermacam-macam khasiat...apa lagi!!!! yakin la dengan ESP.

Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.


apa kehebatan ESP???

<3 ESP menjadikan kulit wajah cantik dan berseri serta awet muda.
<3 ESP membantu menghilangkan parut jerawat; parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru yang sihat bagi menggantikan sel mati
<3 ESP memberikan tenaga, menjadikan badan sihat, cergas dan kurang letih
<3 ESP membantu untuk kuruskan badan, cepat kenyang
<3 ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu untuk ibu menyusu, sebagai milkbooster
<3 ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
<3 ESP menganjalkan dan mengembalikan kecantikan payudara anda
dan banyak lagi.

CARA PENGAMBILAN ESP & GLA

ESP- bancuh dua scoop dengan air suam atau sejuk (air panas akan memusnahkan nutrisi yg terkandung dalam ESP). 2 kali setiap hari. cadangan waktu sarapan pagi dan minum petang. ESP boleh di campur dengan minum kegemaran anda yang lain (milo,vico,horliks,susu,jus buah-buahan, ais blended dan sebagainya)

GLA Complex -
untuk masalah period tidak teratur: 1 biji selang 8 jam setiap hari (waktu yang dicadangkan: 7am,3pm dan 11pm) sehingga period menjadi teratur.

Apabila period teratur: Contoh: cycle period 28 hari / 2 = hari ke-14 adalah hari subur anda (kiraan bermula dari hari pertama period anda). Cara makan: 2 biji setiap hari, mulai hari pertama period hingga hari ke-13. Sebiji selepas lunch & sebiji lagi selepas dinner.

Semoga Berjaya, dengan hasil usaha dan doa kita semua... jangan lupa sebelum makan ESP & GLA complex baca bismillah dan solawat 3x...niat untuk mendapat zuriat..semoga ALLAH makbulkan DOA..Aamiin......

untuk mendapatkan khidmat nasihat PERCUMA dan tempahan sila hubungi saya:

 contact me 

Facebook: Fuziah Idris (fuzy)
Fanpage Facebook: D'vita Beauty
Email: fuziahidris@gmail.com
sms/whatsapp: 0174009734
SID: 1028182

Saya pengedar sah shaklee, No. 1 disekitar Pulau Pinang.
Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan menghubungi saya.

boleh Cash On delivery (COD) :
Kepala Batas, Seberang Jaya, Bayan Baru, Bayan lepas dan Balik Pulau





No comments :

Feel Free to share