Monday, December 9, 2013

Set Untuk Ibu Hamil trimester 1, 2 dan 3


Assaalamualaikum dan salam sejahtera kepada bakal ibu, Semetinya seorang ibu mahukan yg terbaik untuk anak yang mereka kandung kan... maka disini ada pilihan yang bijak...
<3 Set Kehamilan
Permulaan yang Hebat Buat Ibu dan Bayi yg HEBAT!!!

Anda telah disahkan HAMIL?????
TAHNIAH PUAN!! dan dari saat ini ANDA perlu memikirkan makanan yang TERBAIK untuk tumbesaran BAYI yang bakal di lahirkan kelak....

pengalaman kehamilan setiap orang adalah berbeza-beza... ada yang hilang selera makan, loya-loya muntah..alahan terhadap susu,makanan berkhasiat dan sebagainya....

PEMAKANAN yang seimbang dalam diet seharian anda perlu dititikberatkan kerana kini anda tidak lagi makan untuk diri sendiri tetapi juga untuk bayi di dalam kandungan anda. Amalan pemakanan yg sihat dan seimbang amat penting untuk mengekalkan kesihatan ibu agar tidak menghidapai penyakit seperti darah tinggi dan diabetes di kala hamil dan pemakanan yg sihat juga amat penting untuk tumbesaran yg diperlukan oleh bayi dalam kandungan anda.

"JOM KENALI SET KEHAMILAN YG MENGANDUNGI KOMBINASI HEBAT SUPLEMEN SHAKLEE? SUPLEMEN SEMULAJADI YG DIJAMIN HALAL DAN SELAMAT UNTUK IBU DAN BAYI DI DALAM KANDUNGAN"

Set Kehamilan ini terbahagi kepada dua iaitu Set TRIMESTER 1 dan Set TRIMESTER 2 & 3 (lanjutan dari set trimester 1)

TRIMESTER 1

<3 Vitalea
~ Multivitamin dan Multimineral (12 vitamin & 7 mineral) yang dapat memberikan tenaga kepada ibu terutamanya yg mengalami alahan teruk di awal kehamilan. Diformulasikan dengan zat besi yg dapat membantu bagi ibu-ibu yg mengalami masalah HB rendah tatkala hamil. Jangan dipandang remeh ya permasalahan hB rendah di kala hamil kerana ia boleh menyebabkan pendarahan yg serius di saat anda akan bersalin kelak dan seterusnya boleh membahayakan nyawa anda dan bayi anda. Ibu hamil yg mengalami masalah hB rendah ini juga selalunya akan kelihatan pucat, lesu dan tidak bermaya. Jemput klik di sini untuk huraian lanjut mengenai anemia@masalah kekurangan HB sewaktu hamil.

<3 B-Complex
~ Mencegah dan merawat anemia, membantu pembentukan sel darah merah yg sihat , melancarkan peredaran darah, melegakan sakit kepala, pening, migrain dan muntah-muntah.
Baik diamalkan sebagai salah satu langkah untuk mengelakkan ibu dari terkena darah tinggi dan diabetes tatkala hamil. Juga merupakan "HAPPY VITAMIN" yg akan memberikan mood yg ceria kepada ibu dan mengelakkan ibu daripada beremosi dan murung kerana emosi boleh memberi pengaruh yg buruk kepada janin. Juga membantu membekalkan tenaga kepada ibu hamil.

<3 Sustain Release Vita-C Plus
~ Berupaya untuk mempertingkatkan tahap imun ibu dan sekaligus mengelakkan ibu dari risiko terkena jangkitan penyakit seperti demam dan selsema. Mencantikkan dan menganjalkan kulit ibu hamil kerana Vitamin C dapat membantu penghasilan kolagen. Ibu hamil juga berhak untuk kelihatan cantik dan bergaya tau!

<3 OsteMatrix
~ Sangat penting kerana bayi akan menyerap baaanyaak kalsium dari ibunya. Itulah sebabnya kadang-kadang terjadinya kebas-kebas, kekejangan, gusi berdarah, gigi longgar dll akibat kekurangan kalsium. Setiap satu tablet OsteMatrix ibarat satu gelas susu dan tablet OsteMatrix amat mudah untuk ditelan dan tiada bau.

TRIMESTER 2 (Teruskan mengambil SET TRIMESTER 1)
<3 OmegaGuard
~ Asid Lemak Omega-3 tersangat penting untuk kesihatan ibu dan janin. Kajian ada menunjukkan bahawa Asid Lemak Omega-3 penting untuk mengelakkan kelahiran pra-matang dan berupaya untuk mengelakkan dari terjadinya pre-eklampsia. Kekurangan Asid Lemak Omega-3 sewaktu hamil boleh mengakibatkan seseorang ibu itu akan mengalami kemurungan dan boleh menjadi semakin teruk selepas bersalin (post-partum deression). Asid Lemak Omega-3 ini juga penting selepas kelahiran untuk penghasilan susu ibu. Asid Lemak Omega-3 dikatakan penting untuk perkembangan sistem imun bayi dan jika kekurangannya boleh mengakibatkan bayi mendapat gangguan fizikal dan mental kerana kekurangan sistem kekebalan tubuh. DHA tersangat penting untuk perkembangan otak janin. Klik di sini untuk info lanjut mengenai OmegaGuard.

untuk sumber PROTEIN yg terbaik anda boleh penambah satu lagi produk:

<3 ESP : Merupakan minuman protein yang mengandungi banyak kelebihan kepada ibu dan bayi dalam kandungan. Ia juga penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh. Di samping dalam pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Disamping memberi tenaga kepada ibu, ESP juga mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan juga ibu yang hamil itu sendiri.

semua supplement ini boleh terus di ambil ketika anda sedang berpantang....

jika anda BERMINAT untuk mengetahui atau memilik supplement HEBAT ini sila HUBUNGI KAMI: ORDER DISINI

ADD FB: Fuziah Idris (fuzy)
SID:1028182
LIKE Page: D’vita Beauty
PM/SMS/Whatsapp: 0174009734

Penghantaran sekitar Penang ( Kepala Batas, Bayan Lepas, Balik Pulau) dan kawasan berdekatan.

No comments :

Feel Free to share