Saturday, December 28, 2013

TESTIMONIAL SLIMMING SET SHAKLEE

Assalamualaikum....malam ni nak kongsi testimonial ibu menyusu ambil slimming set.

Slimming set shaklee SELAMAT untuk IBU MENYUSU!!!



Alhamdulillah.......fresh from "oven" lagi ni.... baru saja dapat berita gembira dari sahabat lama...setelah hampir 11tahun tak pernah berjumpa (after habis form 5) kerana #shaklee kami kembali bertemu....

siapa cakap ibu menyusu tak boleh kurus???? tak boleh turunkan berat badan???

Dengan SLIMMING SET SHAKLEE:
BERAT badan TURUN..........
BONUS!!!! SUSU MELIMPAH RUAH... rezeki BABY...
KULIT,KUKU,RAMBUT CANTIK...

SET ASAS YANG MEMBERIKESAN HEBAT: ESP dan ALFALFA

• mempercepatkan penghasilan susu ibu
• memekatkan susu ibu
• membuatkan si manja cepat kenyang
• ibu lebih sihat dan bertenaga
• membekalkan susu ibu yang bernutrisi yang diperlukan bayi anda

Set Penyusuan Super Budget ni selain sebagai milk booster terbaik ada bonus lain tau!! Nak tau apa dia?? Semestinya ada manfaat lain bagi yang mengamalkan gabungan ESP dan Alfalfa ni. Antaranya:

• mencantikkan kulit
• menyingkirkan toksin
• mengurangkan masalah allergik
• meningkatkan kesuburan
• memberikan tenaga
• menghilangkan masalah keputihan
• mengelakkan bau badan
• mengawal paras kolesterol

LECITHIN

1. Memperbaiki fungsi otak. Nutrien utama yang terdapat dalam Lecithin adalah phosphatidylcholine, juga dikenali sebagai PC. PC adalah sebahagian daripada membran yang mengelilingi sel-sel anda dan badan anda memecahkan ia ke dalam choline, yang secara meluas dikenali sebagai penting untuk kesihatan otak anda. Choline adalah sangat penting untuk mencegah kehilangan ingatan dan khususnya mencegah kehilangan ingatan dari usia tua.

2. Menggalakkan penurunan berat badan yang sihat. Lecithin mempercepatkan pemecahan lemak, membantu keseluruhan proses dan hasilnya boleh meningkatkan metabolisme. Ia telah digunakan agak berkesan sebagai sebahagian daripada diet yang sihat untuk menggalakkan penurunan berat badan. Terbaik dari semua kerana ia adalah semulajadi, Lecithin membolehkan badan kita untuk mengurangkan berat badan dengan betul tanpa bergantung kepada ubat-ubatan yang boleh menyebabkan kemudaratan di kawasan-kawasan lain kesihatan kita.

3. Merendahkan kolesterol. Manfaat Lecithin untuk menurunkan kolesterol yang terkenal kerana ia telah digunakan selama beberapa dekad dalam merawat pesakit dengan kolesterol tinggi. Ia mengawal aliran nutrien dalam dan di luar sel-sel anda dan mencegah pembentukan lemak pada dinding jantung, arteri dan otak dengan memecahkan lemak. Atas sebab ini, ia bukan sahaja faedah paras kolesterol, tetapi juga kesihatan kardiovaskular kita juga.

4. Menghalang penyakit. Ada juga kajian yang kukuh yang menunjukkan manfaat peraturan sel lesitin juga mungkin mempunyai kesan yang besar ke atas otak dan memori fungsi, termasuk penambahbaikan mungkin untuk Alzheimer, dementia, amnesia dan banyak lagi.

5. Penting untuk kesihatan hati. Doktor dan saintis telah dikenali untuk beberapa lama bahawa lesitin dan choline kedua-duanya adalah penting untuk fungsi hati dan kesihatan. Dengan mengekalkan lemak hati tersebar dalam air, lesitin dan choline boleh menghalang mereka daripada lemak terkumpul. Juga, kerana mereka mengawal aliran nutrien dalam dan di luar, mereka boleh dasarnya mengusir toksin dari hati anda sebelum mereka menyebabkan kemudaratan.

jika anda BERMINAT untuk mengetahui lebih lanjut untuk menyertai SHAKLEE sila HUBUNGI KAMI:

ADD FB: Fuziah Idris (https://www.facebook.com/fuziah.idris?ref=tn_tnmn)

LIKE Page: D’vita Beauty (https://www.facebook.com/Dvitabeauty?ref=hl)

SID:1028182
PM/SMS/Whatsapp: 0174009734

No comments :

Feel Free to share