Wednesday, April 9, 2014

Advanced Joint Health Tablet


Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan
Produk shaklee yang sentiasa menjadi rebutan kerana keberkesanannya dalam memulihkan kesihatan sendi. Lazimnya kesihatan sendi menyerang golongan warga emas, namun begitu produk ini di hasilkan bukan hanya khusus kepada warga emas. Para atlit atau lebih tepat sesiapa yang active bersukan iaitu memerlukan kesihatan sendi perpanjangan di galakkan untuk mengambil Advanced Joint Health Tablet bagi memulihara kesihatan sendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.  Ekstrak unique Boswellia yang telah terbukti dalam kajian klinikal, mampu meningkat keselesaan sendi dalam jangkamasa seawal 5 hari – hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Ramuan yg dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
  • ·         Menggalakkan mobaliti
  • ·         Meningkatkan fleksibiliti
  • ·         Meningkatkan fungsi Sendi
  • ·         Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang
Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang di reka khas: zinc, kuprum, manganese dan vitamin C – setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal didalam membangunkan kologen penghubungan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakkan suplemen kesihatan sendi, Advance Joint Healty Tablet tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti didalam ujina klinikal menghalang penyerapan glukosamin. Advance Joint Healthy Tablet 100% bebas kekerang dan 100% formula sayur-sayuran tidak langsung mengandungi sumber haiwan.



Apakah perbezaan diantara sendi yang sihat dan sendi yang stress

Sendi stress
Sendi yang sihat


       1.       Rawan menjadi lemah dan rapuh
       2.       Tisu penghubung terurai
     3.      Geseran berlaku diantara tulang-tulang, yang mengeluarkan kimiayang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaaan dan mobality yang terhad.

 1. Meningkatkan cushioning: glukosamin membantu memelihara rawan – cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan sendi bergerak dengan bebas.
   2.       Memelihara tisu penghubung yang sihat: zinc, cuprum, manganese dan vitamin c membantu membina kologen dan lain-lain  komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
   3.       Meningkatkan keselesaan sendi: ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respon stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi

Boswellia dan Bahan utama lain

Exstrak Boswellia

S: Apakah Boswellia ?
J: Boswellia merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia serrata ialah asid boswelik (AKBA, asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

S: Apakah yang membuat ekstrak Boswellia dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet istimewa?
J: Ekstrak Boswellia proprietari yang digunakan di dalam Shaklee Advanced Joint Health Tablet bukan sahaja mengandungi asid Boswelik AKBA yang berkepekatan tinggi bagi menyokong keselesaan sendi tetapi juga mengandungi unsur-unsur semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkaitrapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding dengan AKBA sahaja. Tambahan pula, ekstrak Boswellia tertentu ini telah ditunjukkan secara nutrisinya dapat menyokong keselesaaan sendi yang lebih baik berbanding satu ekstrak AKBA yang lebih tinggi.

Exstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat

S: Apakah ekstrak jagung?

J : Ekstrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glucosamine yang merupakan gula amino dan merupakan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia digunakan untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sesendi. Glukosamina mengandungi bahan yang juga dijumpai dalam tendon dan ligament. Ekstrak jagung membantu meningkatkan perlindungan sesendi dan membantu memelihara tulang rawan untuk kesihatan sendi dalam jangka masa panjang.

Vitamin C
S: Mengapa produk tersebut mengandungi Vitamin C?

J : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 100% Vitamin C kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen.Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.

zink, copper (kuprum/ tembaga) dan mangan

S: Mengapa produk tersebut mengandungi mineral surih zink, copper (kuprum/ tembaga) dan mangan?

J : Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 10% mineral zurih zink, copper dan mangan yang merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.


Ingredien yang diuji secara klinikal
-lebih cepat-Ingredien utama didalam Advance Joint Healty Tablet bertindak dalam jangkamasa seawal 5 hari – hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh Osteo Bi-Flex, satu jenam terkemuka kebangsaan.


-lebih Berkesan-Keputusan ujian klinikal 90 hari menunjukkan ingredien utama dalam advance joint healthy tablet adalah lebih baik dengan ketara daripada ingredien utama di dalam dua kategory

 








SID:1028182
Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

No comments :

Feel Free to share