Thursday, July 17, 2014

Set Kesuburan Shaklee

Adalah menjadi Impian setiap pasangan untuk mendapatkan cahaya mata setelah mendirikan rumah tangga. Namun begitu Anda yang mencari dan terjumpa dengan article ini ingin berusaha untuk mendapatkan zuriat setelah sekian lama mencuba dengan pelbagai petua. Ya anda memilih untuk berusah dengan kaedah moden dengan pengambilan suplemen yang sihat untuk membetulkaan masalah kesuburan. selain kita perlu berusaha ,Doa adalah perlu seiring supaya kita leih yakin.

perkara penting yang anda wajib tahun untuk mengenal pasti tahap kesuburan diri anda. selalunya di kaitkan dengan beberapa perkara seperti:
  • Masalah Berat badan, berapa - BMI, adakah anda dalam kategori OBESITI?
  • kitaran haid sama ada teratur atau tidak?
  • Pernah buat rawatan dengan doktor?
  • Pernah alami masalah CYCT/PCOS/FEBROID

setiap individu mempunyai masalah berbeza, jadi penyelesaian juga berbeza. Dapat konsultasi percuma dari setiap pembelian produk daripada saya. khasiat set kesuburan shaklee adalah terbukti berkesan untuk masalah kesuburan.

Apa keistimewaan Set kesuburan Shaklee? bagi saya Shaklee telah membuat inovasi yang mantap, di mana shaklee menyediakan set untuk suami dan isteri bagi memulihkan kesihatan. Jadi selama ini masalah kesuburan hanya di salahkan oleh pihak isteri sahaja. Dengan Shaklee kami nasihatkan kedua-dua pihak harus berusaha. Ini lebih adil.

Vitamin Kesuburan Shaklee bukan sahaja meningkatkan kesuburan TETAPI juga :

  • Membekalkan nutrisi lengkap yang diperlukan dalam badan sebagai persediaan hamil
  • Memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan & pelekatan telur
  • Mematangkan ovum untuk memudahkan proses persenyawaan
  • Membantu sperma hidup lebih lama sehingga 5 hari di tiub Fallopio
  • Menghasilkan servikal mukus yang berkualiti & subur
  • Menstabilkan hormon
  • Menguatkan rahim
  • Menghasilkan sperma yang sihat
  • Melancarkan aturan haid supaya lebih teratur
  • Membantu mengecutkan CYST / FIBROID / ENDOMETRIOSIS
  • Memberikan tenaga dan menyihatkan badan.


Bagaimanakah produk-produk ini dapat membantu anda subur? Sedikit penerangan tentang manfaat vitamin-vitamin ini kepada badan dan kesuburan.

VITALEA: Vitalea diperkaya dengan kandungan zat besi. Zat besi penting untuk pengangkutan darah dan oksigen dalam tubuh. Kaum wanita memerlukannya untuk menjaga keseimbangan ovulasi.

B COMPLEX: Vitamin B6 meningkatkan kesuburan wanita, asid folik pula penting untuk persenyawaan telur oleh sperma.

VITAMIN C: Bertindak sebagai antioksida yang meneutralkan radikal bebas, seterusnya membantu menghasilkan sperma dan ovum yang sihat. Ia juga membantu penyerapan iron yang penting untuk kesuburan.

GLA: Membantu dalam masalah haid dengan mengatur kitaran haid. Apabila kitaran haid teratur, isteri boleh menentukan waktu suburnya dan merancang kehamilan dengan lebih mudah. GLA membantu untuk menstabilkan hormon badan serta mencegah aktiviti sel yang abnormal. GLA juga membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang berwarna putih telur.

ESP: Merupakan sumber protein soya yang terbaik. Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain-lain. Protein membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat. Membantu penyerapan khasiat yang optimum jika di ambil bersama dengan vitamin yang lain. Ia cepat menyerap dan memberikan kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil bersama ESP.

ZINC: Penting untuk pengeluaran sperma dan memberi kekuatan kepada sperma. Kekurangan zink menyebabkan penurunan hormon testosteron, pengecutan testis dan pengurangan sperma yang sihat.

VITAMIN E: Menyokong pengeluaran sperma, hormon seks dan mencegah kerosakan DNA sperma. Kerosakan yang banyak pada DNA sperma boleh menyebabkan kemandulan. Selenium dalam vit e berfungsi mencegah pengoksidaan sel-sel sperma.

ALFALFA: Mengatasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah) serta meningkatkan stamina seorang suami & isteri.




Set ini mempunyai pilihan mengikut masalah dan semestinya mengikut budget anda, klik "order now" untuk membeli secara talian dan tanda "√" pada product pilihan anda.

Jangan berlengah lagi, hanya di hujung jari anda boleh dapatkan set keuburan shaklee.

PILIH SET KESUBURAN ANDA

Bagaimana untuk mendapatkan  HARGA ISTIMEWA less 20%

untuk info lanjut JOM hubungi saya:

Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas dan Kepala Batas.

pos keseluruh Malaysia

1 comment :

Unknown said...

seronok ya jika dapat membantu mereka yang sukar hamil dengan set kesuburan ini..alhamdulillah..

Punca Sukar Hamil

Feel Free to share