Friday, July 18, 2014

Set hamil shaklee

"Tahniah Puan! Anda hamil"

Bila sudah di sahkan hamil oleh doktor alangkah indahnya, walaupun bukan kali pertama hamil, ya saya sangat merindui saat ketika hamil,  walaupun semasa hamil anak sulong saya mengalami alahan yang teruk. orang utara kata "tak serik-serik lagi". 

siapa sangka hamil buat kali kedua sangat berbeza dengan kehamilan terdahulu, Allah maha kuasa. Saya tidak mengalami sebarang alahan, sihat sepanjang 9 bulan mengandung. Dan apa yang membezakan saya kehamilan terhadulu dengan yang kedua adalah pengalaman. Tambahan pula Set Hamil Shaklee sangat membantu saya dalam memberi nutrisi lengkap supaya active dan bertenaga.

Setiap ibu hamil sedah tentu ingin yang terbaik untuk anak yang di kandung. Pengorbanan Ibu memang tiada tandingannya. Pelbagai masalah yang perlu di lalui untuk demi melahirkan zuriat. 

Pengalaman hamil anak pertama dan kedua



Saya mengalami morning sickness (alahan) loya muntah dan sebagainya di awal kehamilan sehingga kandungan 4bulan. Selain itu malah HB selalu rendah sehingga kelahiran terpaksa tambah darah sejurus melahirkan. Dihujung kehamilan saya ada diabetis under control GDM. Jika di kenangkan rasa serik nak mengandung lagi.

Alhamdulillah, apabila hamil anak kedua saya berkenalan dengan produk shaklee. produk pertama yang saya beli ialah ostematrix shaklee di sebabkan saya hamil anak kedua selepas 9 bulan melahirkan anak pertama, badan saya kekurangan kalsium mula merasa simptom sakit gigi lenguh badan, tambahan masa tu saya masih menyusukan anak pertama.

saya mula membeli product yang lain sehinggah cukup full set ini. sememangnya berbeza saya tiada masalah GDM dan HB.

Testimonial Kencing Manis ketika Hamil selama mengamalkan suplemen Shaklee

keputusan sebelum minum air gula 4.3 dan selepas 2jam minum air gula 5.4. ya saya bebas GDM kali ini, apa rahsiahnya boleh mendapatkan khidmat nasihat dari saya secara percuma dengan setiap pembelian produk dari saya.

Apabila diri ibu sihat InshaAllah anak yang di kandung pun sihat.


klik link berikut untuk keterangan khasiat Set Untuk Ibu Hamil trimester 1, 2 dan 3

Harga Set Hamil Shaklee bagi saya sangat berbaloi-baloi. khasiat yang menyeluruh di perlukan seorang ibu. setiap produk. paling berharga ialah cahaya mata yang di Kurniakan Allah. Kita berusaha dan berdoa.

Set ini mempunyai pilihan mengikut Usia kandungan anda dan semestinya mengikut budget anda, klik "order now" untuk membeli secara talian dan tanda "" pada product pilihan anda.

Jangan berlengah lagi, hanya di hujung jari anda boleh dapatkan set keuburan shaklee.



Bagaimana untuk mendapatkan  HARGA ISTIMEWA less 20%

untuk info lanjut JOM hubungi saya:

Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas dan Kepala Batas.

pos keseluruh Malaysia


No comments :

Feel Free to share