Monday, July 7, 2014

VIVIX TONIK AJAIB dari SHAKLEE

  •  VIVIX RAJA SUPLEMEN dari SHAKLEE
  •   VIVIX kecil-kecil cili api.

Antara gelaran yang di berikan kepada VIVIX, sememangnya sangat sinonim dengan suplemen ini. Ini kerana size/kandungan yang terdapat dalam sebotol 150ml vivix sangat banyak khasiatnya tidak setanding dengan saiz tersebut.

Siapa sangka, Didalam sebotol VIVIX terdapat pelbagai penawar penyakit. Vivix PROMO JULY 2014 untuk AHLI shaklee sahaja. Namun begitu Anda yang belum menjadi ahli pun layak untuk membeli dan sekaligus mendapat keahlian percuma.



VIVIX - Minuman campuran botani Polyhonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah & Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti oksidan & sel anti-penuaan semulajadi.

  1. Apa yang istimewa sangat tentang Vivix shaklee ini?
  2. harga berapa RM, tahan berapa lama?
  3. bagaimana untuk mndapat kesan terbaik bila mengamalkan vivix?
  4. Siapa yang perlukan Vivix Shaklee?
  5. Semua orang boleh ambil Vivix?
Beberapa soalan yang wajib customer ingin tahu, ya betul kalau saya pelanggan pun saya nak tahu semua details sesuatu produk sebelum beli, takkan nak main beli barang semberono je kan, nanti salah beli pula, kan dah membazir.

Vivix - merupakan RAJA suplemen dalam shaklee, satu-satunya produk kesihatan yang bersifat awet muda (anti-aging) sambil menjadi penawar penyakit kronik. Vivix lazimnya   menjadi PENAWAR penyakit seperti berikut:

1. Pesakit SLE
2. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
3. Diabetes
4. Strok
5. Darah Tinggi
6. Cyst
7. Bantu baikpulih ketagihan rokok
8. Mempunyai masalah mata
9. Pesakit jantung
10. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
11. Anti Penuaan
12. Mereka yang ingin kurangakn apa jenis penyakit inshaaAllah vivix lah penawarnya


cara pengambilan Vivix hanya 1 sudu teh setiap hari, Didalam satu sudu teh terdapat pelbagai khasiat, anda tidak perlu menelan pelbagai pil atau minum berjenis sirap. AJAIB kan tonik keluaran shaklee. Jika ambil dengan konsisten setiap hati Satu sudu teh ini boleh tahan hampir 2 bulan. Manfaat minum




1 sudu teh Vivix setiap hari ialah seperti berikut:
1. Menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
2. Bantu dalam menghalang kanser
3. Kurangkan risiko jantung
4. Kurangkan komplilasi dalam pesakit diabetes
5. Menyokong kesihatan sendi
6. Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
7. Bantu kurangkan berat badan
8. Tingkatkan sistem imum
9. Tingkatkan kesihatan mata
10. Menyokong kesihatan menyeluruh

Berapalah sangat nak di bandingkan harga kesihatan dengan wang ringgit. Saya sangat berbangga bila ada seorang pelanggan setia saya setiap bulan repeat order untuk ibunya. Katanya penawar kencing manis. bukan untuk kencing manis je tak rugi pun ambil vivix. Tak perlu nak telan pelbagai suplemen sangat sesuai untuk yang tidak suka terikat dengan jadual pengambilan suplemen. Harga sebotol vivix ini RM475, boleh bertahan sehingga 2bulan. makanya kos untuk sehari hanya RM8.++ . Apalah sangat harga kesihatan dengan RM8.++ jika nak di bandingkan dengan kos perubatan puluhan ribu.





Ada lagi yang menarik mengenai vivix. vivix merupakan satu-satunya tonik yang boleh menjadi penawar untuk membantu perokok tegar berhenti merokok. Dengan pengambilan vivix satu sudu teh setiap hari akan membuat perokok tegar hilang rasa ingin merokok dan rokok menjadi tidak enak. apa lagi sayangkan ayah,suami dan anak-anak? dengan sebotol vivix anda dapat menyelamat mereka dari terus membazir duit dan merosakkan diri.

Namun begitu ibu hamil dan ibu menyusu tidak boleh mengamalkan vivix, ini kerana vivix bersifat anti oksidan yang tinggi boleh mnyebabkan keguguran dan bayi yang menyusu badan akan kurang menyusu mungkin akan terus berhenti dari menghisap susu.


Dapatkan sekarang untuk gaya hidup sihat dan awet muda semudah dihujung jari.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b20bd2a22c7f0aef29ab5a4cb1934f71

untuk info lanjut JOM hubungi saya:

Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas dan Kepala Batas.

pos keseluruh Malaysia

1 comment :

Adilah Manaf said...

Saya pun setiap bulan belikan ibu mertua saya vivix ni. Alhamdulillah. Bacaan diabetes stabil dan kesihatan semakin baik.

Terima kasih atas perkongsian ini. Teruskan usaha murni anda!

Feel Free to share