Friday, August 22, 2014

Krisis Penyembuhan atau Healing crisis

Kebanyakkan pelanggan menjadi panik apabila selepas pengambilan suplemen terdapat simptom seperti sakit kepala, sakit sendi, sakit pinggang, haid tidak teratur dan sebagainya. Jika anda mengalami keadaan seperti berikut jangan kuatur ini kerana suplemen ini telah memberi kesan terhadap masalah tubuh badan anda. 

Saya nasihatkan teruskan pengambilan suplemen seperti biasa, ini kerana kebiasaaannya healing crisis ini berlaku dalam tempoh seminggu. Jika masih berlarutan di nasihatkan berjumpa doktor mungkin terdapat sebarang masalah.


Antara simptom yang akan berlaku kepada anda
dan sebab mengapa healing crisi terjadi. Anda harus rasa gembira sekiranya dengan pengambilan suplemen shaklee anda mendapat kesan seperti dia ats, ini kerana pelaburan anda membeli suplemen telah menampakkan kesan. cuma cara untuk menangani masalah ini anda haruslah berfikiran positive, jangan stress kerana akan membuatkan keadaan bertambah buruk.

Berikut adalah langkah yang boleh anda ambil untuk mengurangkan simptom healing crisis:



Minum air yang banyak :  air masak/air kosong
Cuba untuk berehat dan bertenang
Bersabar 
Berdoa agar dipermudahkan

Antara pelanggan saya yang risau akan perubahanterhadap  dirinya setelah mengamalkan Gla Complex:

Setelah mengamalkan Gla Complex untuk kesuburan pelanggan saya mengalami keputihan, saya nasihatkan beliau agar truskan pengambilan Gla Complex seperti biasa Dan memberi penerangan tentang Krisi penyembuhan.



Setelah sebulan saya menghubungi beliau untuk bertanyakan bagaimana keadaan, Berita gembira yang dia kongsikan dengan saya.

Krisis penyembuhan telah berlaku diawal pengambilan, berkat kesabaran dan mengamalkan suplemen secara berdisiplin Alhamdulillah membuahkan Hail, semuanya dengan izin Allah.

Jadi jika anda mengalami mana-mana krisi penyembuhan jangan panik dan behenti mengambil suplemen dan terus membuat kesimpulan yang suplemen itu tidak sesuai dengan anda, Anda Salah!

Kepada pengguna Shaklee dan kepada mereka yang ingin mencuba produk Shaklee, gunakan tanpa was-was. Nikmati kebaikan Shaklee dan selamat menjalani kehidupan yang lebih sihat dan ceria.



untuk info lanjut JOM hubungi saya:

Call/Sms: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas, Jelutong, Juru dan Kepala Batas.
pos keseluruh Malaysia

No comments :

Feel Free to share