Thursday, August 14, 2014

Penawar Sakit Sendi Lutut

Mencari penawar sakit sendi Lutut untuk diri sendiri,ibu ayah? Lutut merupakan Sendi yang berkerja keras setiap pergerakkan manusia. Sakit lutut adalah sakit yang menyiksakan kerana setiap tapak perlu menderita kesakitan, walaupun dekat rasa jauh beribu batu. Sudah tentu aktiviti untuk melancong menjadi terbatas. Sakit lutut menyerang tidak kira pringkat umur.

Punca Sakit lutut


  1. berat badan bertambah/berlebihan/obesity
  2. kerja berat/ mengankat barang yang berat dengan posture badan tidak betul.
  3. Diabetes/kencing manis
  4. peningkatan usia
  5. kecederaan ketika bersukan
  6. kecederaan kaki akibat kemalangan dan membuatkan pesakit berjalan dengan keadaan tidak seimbang dan sebahagian tulang lutut terhakis akibat dari geseren yang tidak seimbang.
  7. Radang lutut lain seperti Gout, menyebabkan tekanan terhadap pelapik tidak sama dan meyebabkan kerosakkan pelapik.
  8. Kecatatan kaki sejak lahir
  9. penyakit saraf

Tanda tanda awal sakit lutut

  • Rasa sakit ketika bergerak dan berehat
  • rasa bergesel pada sendi ketika bergerak
  • rasa tegang/kaku selepas berehat seketika
  • gerak geri terbatas
  • hilang mobaliti
  • lemah posture akibat rasa sakit dan kesesatan sendi lutut

Jika anda sudah mempunyai simptom di atas atau ibu bapa anda mengadu, sila ambil tindakkan segera sebelum melarat. Bertapa pentingnya sendi lutut untuk kita terus kekal aktif. Ketika kita sedang enak menjalani kehidupan seharian, tidakkah kita terkenang ibu dan ayah yang megendong kita semasa kecil, kini mereka menderita sakit sendi lutut.

Apa yang anda perlu lakukan sebagai anak? mencari penawarkan yang terbaik supaya ibu bapa anda tidak menderita sakit sendi lutut. Bagaimana yang di katakan penawar? Bukan dengan memberi ubat atau suntikkan untuk meredakan sakit dengan segera, bahkan cara yang terbaik adalah dengan memberi vitamin supaya tiada kesan sampingan yang bertambah merumitkan keadaan.

Shaklee terbukti berkesan dan 100% semulajadi.



Bagaimana Set Kesihatan Sendi Shaklee dapat membantu mengatasi masalah ini?
Set Sendi Shaklee membantu mengatasi masalah ini dengan 3 langkah:
1. Mengekalkan tulang rawan yang sihat.
Advanced Joint Health Tablet (AJHT) memberi manfaat kepada sendi dalam tiga cara iaitu dengan menyokong keselesaan sendi, memelihara penyambung yang sihat serta meningkatkan kesan kusyen.
2. Mengurangkan Inflamasi.
Omega Guard Shaklee boleh melambatkan degradasi tulang rawan. Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi dan dengan secara tidak langsung dapat membantu mengurangkan gejala dalam penyakit sendi. Omega guard juga bertindak sebagai pelincir dan membantu kita bergerak dengan lebih bebas dan lancar. Kajian terkini menunjukkan bahawa pengambilan Omega 3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi berbanding dengan pengambilan glukosamina sahaja.
3. Mengekalkan Sel Tulang Yang Sihat.
Ostematrix Shaklee, kalsium penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi telah mengabaikan pengambilan magnesium. Pengambilan kalsium yang mencukupi bukan sahaja dapat membantu menguatkan tulang temulang, tetapi juga dapat membantu mengurangkan gejala osteoarthritis

Jangan berlengah lagi, kini pilihan hanya semudah ABC, anda terus boleh membeli secara online, barang akan terus di pos ke depan pintu rumah -panduan belian online

hanya di hujung jari anda.


Bagaimana untuk mendapatkan  HARGA ISTIMEWA less 20% 

untuk info lanjut JOM hubungi saya:

Call/Sms/whasApp: 017-4009734
FanPage Facebook: D’vita Beauty

khidmat nasihat percuma untuk pelanggan saya sahaja.

penghantaran sekitar Pulau Pinang: Balik Pulau, Bayan Lepas, Jelutong, Juru dan Kepala Batas.
pos keseluruh Malaysia

No comments :

Feel Free to share